piątek, 19 października 2012

Lakiery

W tym tygodniu miałam okazję sprawdzić 2 lakiery firmy Douglas I Rimmel
Może najpierw Douglas,lakier z linii "Absolute Nails" fireworks. Ogólnie ciężko go dostać,jednak z uśmiechem do koleżanki miałam przyjemność sprawdzić.


Ogólnie kolorek bardzo ładny,no chyba że ktoś nie lubi złota.Konsystencja lakieru nie jest ani za gęsta ani lejąca.Jedna warstwa lakieru już ładnie pokrywa paznokieć.Plastikowa nakładka widoczna na zdjęciu zdejmuje się,dzięki czemu łatwiej jest malować paznokcie.Pędzelek bardzo ładnie rozprowadza lakier.Lakier schnie szybko i stosunkowo długo utrzymuje się na paznokciach.Cena ok 25 zł.
Za jakość,pojemność i kolor plus.
Zdarzają się opinie różne na temat lakierów,że są lejące,odchodzą szybko.Uważam że w zależności od czynności i ich częstotliwości ciężko jednoznacznie stwierdzić.Ja byłam zadowolona,mimo że nie siedziałam z założonymi rękami.:-)

Drugi lakier to lakir firmy Rimmel 60 Seconds


Lakiery tej serii mają bardzo fajną gamę kolorystyczną,ja wybrałam niebieski.Jest bardzo wydajny i duży plus - bardzo trwały.Zasycha faktycznie do 2 minut jest twardy jak skała i nie odpryskuje.Moim zdaniem potrzeba 2 warstw żeby pokrycie było super,jednak jedna na szybko do pomalowania też dobrze wygląda.Pędzelek szeroki ułatwia malowanie paznokci.
Ja daję plusa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz